2013/04/30

Jonen ama eta Juneren aita etorri zitzaizkigun gelara ipuinak kontatzera. ESKERRIK ASKO BIOI!!!

 La madre de Jon y el padre de June vinieron a clase  a contarnos un cuento ¡ MUCHAS GRACIAS A LOS DOS!








2013/04/29

RUBEN GELAN

Rubén, Nicolasen aita "El principe no duerme" ipuina kontatzera etorri zitzaigu. Asko gustatu zitzaigulako eskerrak eman nahi dizkiogu.

Rubén, el padre de Nicolás, vino a nuestra gela a contarnos el cuento "El principe no duerme". Nos gusto mucho y por ello le queremos dar las gracias.






 

2013/04/23

LIBURUAREN NAZIOARTEKO EGUNA

Internetetik hartuta

Gaur, Liburuaren eguna ospatzen da hainbat lekutan. UNESCOk 1995. urtean izendatu zuen apirilaren 23a liburuaren nazioarteko egun gisa. Zergatik aukeratu zen egun hori? Zenbait arrazoi daude horretarako, nagusienak aipatuko ditut: alde batetik egun horretan bi idazle famatu hil zirelako: Shakespeare eta Cervantes. Biak ala biak, antza denez, egun berean eta urte berean hil ziren, 1616.ean alegia. Kontua da, sasoi hartan Espainia eta Ingalaterrako egutegiak desberdinak zirela, batean gregoriarra zen, eta besteanjuliarra. Bi egutegiak ez datoz guztiz bat, eta beraz, Shakespeare egun bat arinago hil zen Cervantes baino. Baina, tira, hori oso garrantzitsua da?


Copiado de internet

El 23 de abril de 1616, aunque según distintos calendarios, fallecieron dos grandes escritores de la literatura universal: Miguel de Cervantes (calendario gregoriano) y William Shakespeare (calendario juliano) . Se eligió este día para conmemorar a los libros, fomentar la cultura y la protección de la propiedad intelectual por medio del derecho de autor.En París en 1995 la Conferencia general de UNESCO aprobó el 23 de abril como el "Día Internacional del Libro ".





Nik ELMER  ipuina erosi dut. Nor da ELMER?



Yo he comprado el cuento de ELMER. ¿Quien es ELMER?

AINHOA GELAN

Nahiaren ama Txanogorritxuren ipuina kontatzera etorri da gelara. ESKERRIK ASKO!!

La madre de Nahia ha venido al aula a contarnos el cuento de Caperucita roja. ¡ MUCHAS GRACIAS!


PRUDENTZIO DEUNA

Gogoratu ostiral honetan Prudentzio Deuna jaia ospatuko dugula. Animatu eta etorri ikustera. 

Recordad que este viernes celebraremos la fiesta de San Prudencio en la escuela. Animaros a venir.



TUNTUNA ETA 
TRONPETA SOIUNUA,
GURE PATROIAREN 
ERRETRETA ( BIS)

ARABAR DENEK 
PRUDENTZIO DEUNA
GOZATZEN DUTE
ANAITASUNEZ,
FESTARA DEITUZ,
POZIK ETA PRESTU, 
HERRIARI ATSEGINEZ.

BALKOI GUZTIEK
PRUDENTZIO DEUNA
OMENTZEN DUTE
SOINU ALAIAN;
KALE GUZTIAK
ARGITXOZ BETERIK
ZAINDARIARI OTAIAN 

(ANONIMOA)

2013/04/21

EZETZ ASMATU!

Hauek dira egun hauetan landu ditugun igarkizunak. 

Estas son las adivinanzas que hemos trabajado estos días.


2013/04/17

Janari ezberdinak probatzen

Marmelada, gatza, azukrea, kanela, kafea, eztia... dastatzen ibili gara. Zapore batzuk gogokoak izan dituzte beste batzuk berriz................   

Hoy hemos estado probando mermelada, sal, azúcar, canela, miel, café... algunos sabores les han gustado otros sin embargo................


Pintzelez margotzen

Pintzelez margotzen asko disfrutatzen dute.

Disfrutan mucho pintando con pinceles. 



PINTZELEZ MARGOTZEN

2013/04/16

Aurpegi etxea

Gaur ukimenarekin esperimentatzen, jolasten... egon gara. Haurreei jolas hau proposatu diegu.

Haurrari hasieran kilimak egin eta ondoren aurpegiko bere atalak ukituko ditugu etxe batekin parekatuz. - Teilatua-ilea - Lehioak-begiak - Atea- ahoa - Txirrina-sudurra. Haurrak bere eskutxoekin  esperimentatzea, disfrutatzea... eta erlaxazioa lortzea.

Hoy hemos experimentado, jugado... con el tacto, y les hemos propuesto este juego.

Empezaremos haciéndole cosquillas y después tocaremos todas las partes de la cara comparándolas con una casa. El tejado- el pelo, las ventanas- los ojos, la puerta- la boca, el timbre- la nariz. El objetivo es que el niño experimente, disfrute... con sus manitas y llegue a la relajación.

 


ABESTIA

Gorputzean gora goaz
Poliki poliki
Begira hor aurpegian
Dagoen etxea
Goian dago teilatua
Beherago leihoak
Atea irekitzeko 
Erabili txirrina
Txirrin txirrin, txirrin txirrin

2013/04/12

IKUSMENA


Ikusmenarekin esperimentatzeko jolasak proposatu dizkiegu:

- Begiak itxita aurrean dagoen umea ukituz ezagutu.
-  Begiak ireki, itxi, “guiñoa”...
Gauza batzuk ikusi, kendu bat, eta asmatu zein den.

Eguna bukatzeko katalejo bat egin dugu, tutu bat , zelofana eta gelako materiala erabiliz...   



Para experimentar con la vista les hemos propuesto algunos juegos:

 - Reconocer a la persona que tienen en frente con los ojos cerrados.
 - Abrir bien los ojos, cerrar, guiñar...
- Observar unos objetos, quitar uno y adivinar cual es el que falta.

Y para terminar el día hemos hecho un catalejo para el cual hemos utilizado: un rollo de baño, celofán y material de clase.

2013/04/11

ENTZUMENA

Gelan hots desberdinak identifikatzera  jolasten egon  ( animaliak, musika -tresnak, natura...),  oso dibertigarria izan da. 
Bi lotura uzten ditugu zuen etxeetan jolastu ahal izateko. ONDO PASA!!!

Hoy hemos estado jugando a identificar los sonidos que escuchábamos ( animales, instrumentos musicales...), ha sido muy divertido. 
Dejamos dos enlaces para que podáis jugar desde casa. ¡¡¡A DISFRUTAR!!!





Irudiaren gainean sakatu/ Pulsar encima de la imagen



Irudiaren gainean sakatu/  Pulsar encima de la imagen



5 ZENTZUMENEKIN

Ipuin hau irakurri dugu.

Hemos leído este cuento.


ZENTZUMENAK

Hurrengo bost egunetan 5 zentzumenekin jolasten eta esperimentatzen ibiliko gara. Egunero ekintza desberdinak proposatuko ditugu aukeratutako zentzumenaren inguruan.


Los próximos cinco días jugaremos y experimentaremos con los cinco sentidos.Cada día propondremos actividades diferentes relacionadas con el sentido elegido.